Drømmer om sommerferie i varmen

Det gør vi vist alle på denne årstid, hvor vinterferiens iskolde vejr minder os om, at kong Vinter på ingen måde har sluppet sit tag i os.

Drømmer du om sol, sommer, havblink og drinks ved svimmingpoolen og glade børn, der drøner rundt omkring dig? Jeg kan næsten mærke de 25 graders solskin på mine bare arme, brisen i håret og de lange lyse aftener ved restauranten eller ved en gåtur på stranden.

Jeg har været ved at kigge efter billige flybilletter. Jeg skal til Barcelona i maj måned sammen med min veninde. Vi har købt billetterne hos Ryan Air til den samlede prs af kr. 575,- tur/retur.

Hotellet har vi bestilt ved DTF Travel, som er et dansk rejsebureau, der har formidlet flybilletter, hotelophold, overnatninger hos private, ture, arrangementer, pakkerejser osv. igennem næsten 20 år. Vi har fået det anbefalet af et hold venner, som var i Prag sidste sommer og havde bestilt rejsen hos dem. Hvis du er interesseret i et weekendophold med dine store børn eller ægtefælle i Prag så finder du markedets billigste priser på det her DTF Travel - F.eks. 3 dage i Prag til KUN 349 kr. klik her.

Men åh, hvor jeg drømmer om sommer, blå havblik og skønne sommeraftener, når jeg kigger ud på himlen her på en mørk vinterdag i februar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...