Rejsetids til miniferie i London

Jeg er på vej til London på en billig miniferie. Vi har fået flybilletter og hotelophold for under kr. 2.500,- og jeg er parat til at tage på en miniferie til London. Jeg skal afsted på miniferie med min veninde i 5 dage. Vi har selv arrangeret rejsen og bestilt flybilletter hos et billigt flyselskab. Desuden har vi bestilt hotel direkte via nettet så sparer vi kommission til endnu et fordyrende led.

Rejsetips til miniferie i London
  • Brug tid på at finde den billigste flybillet. Har du nerver til at vente til ganske kort inden afgang kan besparelsen være på adskillige tusinde kroner.
  • Eller du kan købe billetten i god tid ved at søge på søgemaskinerne på nettet. Er du en smule fleksibel i forhold til datoer kan besparelsen være endnu bedre
  • Find hotellet direkte på nettet og bestil hjemme fra din sofa. På den måde kan du spare pengene til rejseselskabet og du kan bo præcis hvor du vil.
Jeg glæder mig. Her på bloggen kan du læse om mine erfaringer om at kombinere gode oplevelser og økonomi, når jeg kommer hjem igen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...